måndag 18 mars 2013

Munkholm


Måndag och en vecka med fler nyheter till webshopen. Jag väntar på en ny leverans från en ny leverantör med mycket fina vårnyheter,  jag längtar så efter att få plocka upp allt fint som kommer inom kort.

En leverantör som jag har haft ifrån start, och som jag är så stolt att ha är Munkholm. Jag vet att jag har sagt det förr, men jag älskar verkligen dessa produkter och huden känns så mjuk och skön när man använder dessa produkter. Nu i vår har sortimentet utökats med fler härliga sorter av saltskrubben och oljan, men också nyheter såsom ansiktsskrubb och ansiktskräm. Helt fantastiska produkter och att de dessutom innehåller naturliga ingredienser och i största mån ekologiska, det gör det ju inte sämre precis.   Jag har barn som vanligtvis har torr hud och använder därför alltid oljan, antingen häller jag i några droppar i badet eller så smörjer jag in dem bara.
Själv tillhör jag den kategorin av människor som inte gillar starka dofter och därmed är har jag bara valt milda produkter. Jag har nog blivit beroende av dessa  produkter. Idag använde jag saltskrubben (vanilj) och det var nästan så att jag ville smaka på den,  vilket i och för sig min dotter gjorde när hon hittade en sked med lite rester på häromdagen.

Kram Therese

7 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej på dig

Låter som jag borde testa :)
Precis sä som jag vill ha...

Hoppas att allt är väl med dig.

Ha en fin vecka och en varm kram frpn mig

dianasdrömmar sa...

Låter som ågot jag vill testa..älskar vanilj kram Diana

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Hej fina !
Så härligt med nya varor till butiken..jag går o värker på dom fina träljusstakarna från madame Stoltz ..tycker dom är helt underbara.
Är även i tankarna på en ny kamera..får jag fråga vad du har för någon ?

Kram på dej.

Tina sa...

Dem gillar jag med, en favorit efter Lush!

kram

Ekenäsliv sa...

Hi hi, så söt:-) Lät ju onekligen gott och det är nästan så att man känner doften genom skärmen…
Men hu då! hoppas det är bättre med tösen nu, vilken dramatik med vårdcentral och allt.. !
Ha en skön kväll!
Kram Anna

kråke sa...

Underbara färger och det låter som man bara måste testa:)))

kram finaste:))

kråke

CONCEPT by JESSICA sa...

Det måste jag kolla in, jag älskar allt med vaniljdoft och olja skulle verkligen liten behöva.
Ha fina kvällen, kram