måndag 11 februari 2013

Jellycat


Ett litet sent inlägg hos mig. Visar en bild på världens mjukaste lilla apa från Jellycat. En liten födelsedagspresent till min lilla plutta. Jag säljer själv mjukisdjur från Jellycat i webshopen, inte denna modellen dock men andra sötisar. Väntar på en ny leverans med dessa söta mjukisdjur från Jellycat och andra fina djur. 

Visst var lördagens melodifestival bättre än förra? Jag fick order från barnen att ringa och rösta på Anton och Sean Banans bidrag, jag blev ganska förvånad att Antons inte gick vidare direkt till finalen.

Ha en fin kväll. Kram Therese  

12 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej !

En söt apa :)
Härlog bakgrund .
Visst var det bättre ? :)
Våra gillade babana med....

Sitter och väntar på dottern som är på dansskolan.

ha en fin kväll ! :)

kram

Titta in hos Thess sa...

Men vilken liten goding :)))
Han skulle nog gärna få bo hör oxå.
Ella har en rosa kanin som jag tror är ifrån samma märke som är helt underbar:))

Kram Thess

Tina sa...

Lite lik Nicke Nyfiken, tycker jag!

kram

House and Garden by Bia sa...

Go apa!!!
Tyckte också melodifestivalen var bättre den här ggn. Titta in till mej får du se vad jag tyckte :))
Hoppas du har det bra!!
Kram kram

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Sötaste apan !! Jag gillar så på vilket sätt du fotar...det är ngt särskilt ljus som känns så fräscht med dina bilder !!

Kramar

Queen of Kammebornia sa...

Vilken bedårande apa! Det syns hur mjuk han är! Kram!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så jättegullig apa, ett sånt gosedjur som blir favorit.
Kramar
AnnaMaria

kråke sa...

Underbar liten apa och så härlig bild!:) Jag fick oxå order att rösta på Anton och Jean Banan, och tycker att bidragen denna gången var bättre:) Varje morgon är det "skönsång" i bilen till skola och dagis....copa...copacabanana...copacabanana....;)))))

kram finaste och fortsatt härlig vecka:)

kråke

Tulipa sa...

Så söt apa!

Visst tittar man på Melodifestivalen, men ja...Sean Banan var väl ingen hit tyckte vi...haha...

Supersnygga jeans och tröja!

Kram!

Eva sa...

Sådan söt apa! Vilgot älskar apor :) så det kanske blir att köpa en sådan med!
Roligt att prata med dig i dag, kram!

Sofi sa...

Hej Therese!

Vilken söt liten apa!

Håller verkligen med om att Lördagens Deltävling var mycket bättre än den förra:)

Du tar så fina bilder så nu ska jag kika runt lite mer här på din vackra blogg!

Ha det gott!

Kram Sofi

Stenmur & Gärdsgård sa...

Så söt!

Perfekt present till min systers lilla son....

Stor kram till dig!

Malin