onsdag 6 februari 2013

Jeans





Jeans är utan tvekan det plagget jag känner mig mest bekväm i. Dessa kommer från; Circle of Trust och är så bekväma så att jag kan bo i dem.

Nu ska jag snart åka till skolan för att se dottern spela tennis. Tennishallen ligger precis nedanför skolan och tennisledarna kommer och hämtar barnen direkt efter skolan, och efter tennisen ser de till att de kommer tillbaka till fritids om de ska dit. Så bra!

Men först ska jag göra mig en riktigt god sallad,  jag försöker att äta bättre och röra på mig mer. Jag hejdade mig igår, tänkte bakat semlor igår när det var fettisdagen, men jag kom på bättre tankar.

Kram på er! Therese

14 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej på dig !

Super snygga och du med ! :)
Du hade absolut kunna baka semlor : ) !
Nu fick jag dålig samvete...har precis ätit godis mitti en onsdag ....:(

Jätte bra med Tennisen och att dom ordnar det så.
Här ska vi åka kälke...så jag får lite motion ;)

Ha en bra dag fina du ! Kram från mig

Villa Björkenäs Backen sa...

Fantastiska bilder i ditt förra inlägg ! :)
Du kan du ! :)

Lottas Fotografi sa...

Ursnygga jeans! Smidig tennisträning, sådana initiativ som förenklar vardagen gillar jag!
Kram Lotta

evalevabo sa...

Håller med. Samma byxor här.. Riktigt sköna. Mjuka och goa.
Trevlig blogg du har.
Ha det fint
Eva

Jennys gömma sa...

Tuffa o snygga jeans!
Jag har också bestämt mig för mer motion från och med nu! Konstigt att man alltid tänker så varje vår. ;)

Kram Jenny

Blan betong och gammeldags pioner sa...

wow vilka läckra jeans....jag behöver verkligen köpa nya kläder...känner att man kollar i garderoben varje dag..nähä inget att ta på sig, det vanliga alltså!!!! Duktig du är som avstod semlorna...önska jag hade den karaktären...men jag gör framsteg lite varje dag hahahaha ha nu en fin fortsatt vecka kram från Maja

Titta in hos Thess sa...

Så snygga !!!
Och ätet fina bilder :)))
Jag tänkte baka semlor i morgon och bjuda en kompis på.
Resten får jag ta med till jobbet och bjuda på :))

Kram Thess

Hemma på Sjuan sa...

Supersnygga jeans! Sitter jättefint!
Själv har jag jättesvårt med jeans har inte riktigt rätt ben till det...
Kram Suss

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Så himla cooola !!! Snygg modell oxå !
Vet du vad..jag kanske måste härmas...vill oxå vara så där cool.

Kraaam

Helenas enkla vardag sa...

Coola brallor! Här kör jag bara med Please jeans och dom älskar jag, satt just och tänkte att jag ville ha nya! Var på konditoriet idag och köpte semlor och då sa de att fettisdagen är på tisd som kommer, jag trodde den var idag, tills jag insåg att det är torsd! Ha ha!
Kram Helena

House and Garden by Bia sa...

Snygga jeans och tröjan med för den delen;)
Jag Yogar och går på löparband som vi har här hemma...går även ute förstås ;)) Man måste röra på sej..tycker jag också..då mår man bra, eller hur?
Ha de gott!
Kramen

LOPPISLIV sa...

Jättesnygga jeans, och tröjan, ja du också :-)) Ohhh semlor blev jag sugen på nu, det är ju så gott!!! Skönt att röra på sig, man blir lite piggare då, jag går dagliga promenader med hunden och så yoga, det är en träningsform som jag tycker om, något annat orkar jag inte ta mig för just nu.

Kraaaam Paula

kråke sa...

Underbart snygga jeans och du oxå:)))) Härligt att röra på sig, hoppas att tiden ska räcka till men det är väl som allt annat, bara att prioritera:))

Ha en härlig helg vännen:))

kram kråke

Lovisa Wallin sa...

Riktigt snygga jeans! Lite baggy är såå skönt men även snyggt- 10 poäng alltså!:):)