söndag 26 augusti 2012

Pompis


Hej! Idag dag råder det inspirationsbrist här på bloggen, känns som hela huset är uppochnervänt, det finns nog inte ett hörn som går att plåta idag.  Jag ska strax åka iväg för att kolla in höstens kollektion av Pompdelux kläder, alltid roligt att se vad som är nytt för hösten. Kommer nog inte handla något särskilt idag eftersom det är nog ganska fullt i barnens lådor. Jag borde faktiskt fylla på min egna garderob först, börjar bli pinsamt dåligt där. Hur många gånger har jag inte gett mig av för att köpa kläder till mig och kommer hem med påsar fyllda med barnkläder istället.

Ha en fin dag! Kram alla fina!!!

15 kommentarer:

dianasdrömmar sa...

Kommer också hem med barnkläder jämt :) kram Diana

Maria - Wikers Liv sa...

Vilken härlig bild! Är det dottern, kanske? ;)
Så var det för mig också, när barnen var mindre att jag handlade till dem, jämt. Nuförtiden så är det svårt att handla till barnen, när de inte är med ;)
Kram /Maria

kråke sa...

Sötis där!!:)) jag är likadan, kommer alltid hem med kläder till barnen, det är ju så roligt att handla till dom:))) här är oxå uppochnervänt nu(barnkalas) och jag ska sätta mig ner med en kopp kaffe och andas lite;))))

Kram finaste och ha en mysig söndag:)

Kråke

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hon är väldigt söt din dotter, en så gullig och fin modell. Det är ju så roligt och fota barn.
Kramar
AnnaMaria

Tina sa...

Jag har bara hittat ett skärp och ett par brallor men det lossnar nog snart!

kram

Helenas enkla vardag sa...

Jag handlar också mer till mina barn än till mig! Har inte kollat in pomp de lux höstkläder än!
Kram Helena

Blan betong och gammeldags pioner sa...

Hej fina! Låter precis som hos mig!!! Ha knappt ett vettigt plagg att ta på mig...det få bli en tur till Kalmar i veckan kanske hittar jag något.....eller till barnen ahahaha supersöt bild! Kramen från Maja

emmashem sa...

Önskar dig en trevlig måndag och en härlig start på veckan:)
Kram Emma

Ekenäsliv sa...

hi hi hu, jo då det känns ju väldigt väl igen. Det är ju så himla mycket enklare att köpa barnkläder. Vi har ju dessutom bara en så det är inte så svårt att hitta något;) Har visst en klänning i en påse med hem idag;))
Har precis hört talas om det här märket, det är nytt va?
Hoppas det blir trevligt!
Ha de gott!
Kram Anna

Casa of Mia sa...

Vilken undrbar bild, jag älskar Pompdelux, kram

CONCEPT by JESSICA sa...

Känner igen det där, men att kolla på Pompdelux är nog inte det lättaste då, man vill ju ha ALLT;)
Kram

Norr om Köpenhamn sa...

Underbar bild :)))
Känner igen det där med barnkläder...men det är ju så himla kul att köpa till dem ;O) Fast liiite höstkläder har jag dock fått handlat in till mig själv i år.

Ha en härlig tisdag och tusen tack för din söta kommentar om butiken :)))
Kramar
Ulrika

Eva sa...

Så roligt att köpa barnkläder! :)
Snart ses vi i Stockholm ska bli så kul!! Kram

Titta in hos Thess sa...

Ja visst är det lustigt!
Och då jobbar jag dessutom i klädbutik med både dam/barn kläder.
Men hur ofta ligger det något till mig i påsen tror du? =)
Jag är mycket bättre på att handla inredning ha ha =)
Önskar dig en härlig dag i "röran".

Kram Thess

Johanna sa...

Hihi, känner igen det där;)

Kram Johanna